Loading...
Teenused alamleht tööandja bränd2018-12-02T21:26:47+00:00

Tööandja brändi strateegia

MIKS?

Sihtgruppide ootustele vastav tööandja maine võimaldab värvata ja hoida vajalikku personali mõistlike kuludega ning on suureks toeks äristrateegiate elluviimisel.

I ETAPP

  • Hetkeolukorra kaardistus

  • Vajaduste hindamine

  • Tööandjana sihtgruppide määratlemine ja eesmärkide seadmine

  • Tööandja brändi väärtuspakkumise ja strateegia väljatöötamine

  • Kontrollmõõdikute seadmine: kuidas ja milliseid andmeid me mõõdame?

TULEMUS

Tööandja brändi strateegia koos mõõdikutega, mille alusel saab luua tööandja mainekommunikatsiooni tegevuskava

II ETAPP

  • Tööandja kommunikatsiooni tegevuskava väljatöötamine

  • Sisemise ja välise lansseerimise tegevusplaan

  • Lansseerimise läbiviimine

  • Esialgse mõju ja tulemuste hindamine

  • Vajadusel jätkutegevuste kokkuleppimine

VÕTA ÜHENDUST
See veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates nõustud Sa küpsiste kasutamisega. OK