Loading...
Kogemus2018-12-12T10:12:04+00:00

2001 aastal olin EMT brändijuhina vastutav ühe suure ajaloolise sammu juures – EMT muutumisel kaugest ja tehnilisest ettevõttest soojaks ja lähedaseks klienditeenindusettevõtteks. Muutuste kinnituseks pandi suurettevõtte identiteeti esindama väike lepatriinu. See oli suur ja julge samm, mis õpetas:

  • muudatused peavad algama ettevõtte seest
  • bränd on oluline
  • eesmärgid peavad olema kõigile selged ja arusaadavad
  • oma töötajad on ühed olulisimad lülid suurte asjade õnnestumisel.

Täna me teame, et inimesed võtsid selle muudatuse kiirelt omaks ja hakkasid lepatriinut armastama. EMTst sai telekommunikatsiooni valdkonna kvaliteedi lipulaev ja seda nii teeninduse kui ka teenuste osas.

Leitti Mändmets, EMT brändijuht 2001- 2008

Welcome to Estonia tähistab minu jaoks koostööd, milles peitub tugevus. Nii nagu ettevõtluses, on ka riigi maine kujundamisel ning kujunemisel peamine sisu, mitte meid esindav märk. Sellesama nö brändi sisu loomise nimel tegime väga palju koostööd nii era- kui avaliku sektoriga, nii turismi, ekspordi, investeeringute kui ka hariduse vallas. See oli raske aga hariv projekt, andis palju arusaamist nii avaliku sektori tööst kui ka ettevõtluse arendamisest ja ettevõtjate muredest Eestis üldiselt. See oli projekt, mis õpetas aru saama:

  • kuidas tulla toime väga paljude erinevate huvigruppidega;
  • kuidas luua erinevaid sihtgrupipõhiseid sõnumeid;
  • kuidas saavutada kompromisse;
  • kuidas seda kõike läbi efektiivse kommunikatsiooni ellu viia.

Leitti Mändmets, Welcome to Estonia brändijuht 2008 – 2010; EAS turundus- ja kommunikatsioonidirektor 2010 – 2013

Eesti Energia on olnud üks huvitavamaid organisatsioone, mille arengusse olen saanud panustada. Tema suurust ei hooma reaalselt enne seal töötamist. Väljast vaadates suur ja monopoolse taustaga elektrimüüja, seest multikultuurne energiakontsern, kus lisaks kogu energiatootmise tsüklile tehakse ka maailma tasemel e-energia revolutsiooni.

Eesti Energias töötamisest sain kaasa väärtusliku ja mitmekülgse turundusjuhtimise kogemuse nii B2B (turundus ärikliendile), B2C (turundus erakliendile) kui ka B2E (turundus töötajatele) sihtgrupis, aga eelkõige võtsin sealt kaasa märksõnad:

  • tööandja brändi strateegiline juhtimine: oma töötajate väärtustamine on olulisim tööriist ettevõtte maine kasvatamisel. Eesti Energia on olnud aastaid Eesti ihaldatuim tööandja
  • brändijuhtimise olulisus: tugeva ja ennast tõestanud brändi toote/teenuse eest on tarbijad alati valmis rohkem maksma
  • vastutustundlik ettevõtlus: on oluline, nõuab pika perspektiivi nägemist ja tasub ennast lõpuks alati ära

Leitti Mändmets, Eesti Energia turundusjuht 2013- 2017

Selleks, et teada saada, mida need projektid ja lood meile veel on õpetanud, võta ühendust!

VÕTA ÜHENDUST
See veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates nõustud Sa küpsiste kasutamisega. OK