Loading...
Teenused alamleht strateegia2018-11-20T18:36:41+00:00

Turundusjuhtimise strateegia

MIKS?

Soovid, et Sinu ettevõtte turundus muutuks teadlikuks ja eesmärgipäraseks, oleks tulutoov investeering, mitte kulu. Soovid teada, kes on Sinu konkurendid, kuidas nendest eristuda ja omada lojaalset kliendibaasi. Soovid aru saada kuidas ja kus oma kliente kõnetada ja milline turundusinvesteering tooks Sulle parima tulemuse.

I ETAPP

  • Kõrgema põhieesmärgi seadmine (äristrateegia vs brändistrateegia)

  • Tarbijavajaduste analüüs

  • Konkurentsianalüüs

  • Brändi põhialuste kehtestamine – positisoneering, väärtused, lubadus

  • Turunduse ja brändijuhtimise strateegia väljatöötamine

  • Vajadusel sellele vastava turunduse ja brändijuhtimise tegevuskava koostamine

TULEMUS

Läbimõeldud turunduse ja brändijuhtimise strateegia, mis on aluseks edasisele tegevuskava loomisele ning selle elluviimisele.

II ETAPP

  • Brändi lansseerimise sise- ja väliskommunikatsiooni tegevusplaan ja korraldus

  • Sponsorlusstrateegia

VÕTA ÜHENDUST
See veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates nõustud Sa küpsiste kasutamisega. OK